Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

B. 60. Γιατί σεργιανίζουν οι Νεοέλληνες στο Διαδίκτυο;

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για ευρεία διάδοση της χρήσης του Διαδικτύου (Ιντερνέτ) και στην Ελλάδα. Ας ιδούμε, λοιπόν, στο παρόν σημείωμα ποιοι είναι οι πιο συχνοί λόγοι που ωθούν τους Έλληνες στην περιήγηση στο Διαδίκτυο.
Το 2016, σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, επτά στα δέκα νοικοκυριά (ποσοστό 69,1%) στην Ελλάδα έχουν σήμερα πρόσβαση στο Διαδίκτυο από την κατοικία τους, καταγράφοντας αύξηση 1,5% σε σχέση με το 2015, ενώ τα χρόνια μετά το 2010 παρατηρείται αύξηση 37,7%. 
Στην ίδια έρευνα, βλέπουμε για το 2016 ότι η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφηµερίδες, περιοδικά βρίσκεται στην κορυφή της λίστας όσων δραστηριοτήτων γίνονται µέσω διαδικτύου µε ποσοστό 85,3%, ενώ η αναζήτηση πληροφοριών και υπηρεσιών έπεται µε ποσοστό 81,9%.

Ακολουθούν οι εξής λόγοι «σεργιανίσματος» των Ελλήνων στο Διαδίκτυο:
• Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών µηνυµάτων: 74,7%.
• Συµµετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κλπ.): 67,5%.
• Παρακολούθηση video µε χρήση υπηρεσιών διαµοιρασµού αρχείων (sharing services), όπως π.χ. από το YouTube: 59,9%.
• Αναζήτηση πληροφοριών υγείας, σχετικά µε ασθένειες, διατροφή, κακώσεις, τραύµατα, παράγοντες που βελτιώνουν την υγεία κ.λπ.: 58,8%.
• Παρακολούθηση µουσικής (web ραδιόφωνο, µουσική από online µουσικές βιβλιοθήκες στο διαδίκτυο / clouds κ.ά.): 47,4%
• Πραγµατοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, µε χρήση web κάµερας µέσω του διαδικτύου (Skype, Facetime): 46,5%.
• Χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύµατα: 39,9%.
• «Ανέβασµα» σε ιστοσελίδα κειµένου, φωτογραφιών, µουσικής, videos, λογισµικού κ.λπ., προκειµένου να τα µοιραστούµε µε άλλους: 34,9%.
• Συµµετοχή σε παιχνίδια ή «κατέβασµα» λογισµικού για παιχνίδια: 31,8%
• Πραγµατοποίηση τραπεζικών συναλλαγών: 27,7%.
• Παρακολούθηση διαδικτυακής τηλεόρασης συνεχούς µετάδοσης (streamed TV) είτε µεταδίδεται ζωντανά είτε µέσω τηλεοπτικών σταθµών (catch up): 14,9%
• Παρακολούθηση ταινιών/σειρών µέσω της υπηρεσίας «video on demand»: 11,9 %
• Χρήση λογαριασµού (π.χ. PayPal) για την πληρωµή ειδών ή υπηρεσιών που αγοράστηκαν από το διαδίκτυο:11,7%
• ∆ηµιουργία ιστοσελίδας ή blog :6%
• Κλείσιµο ραντεβού µε γιατρό µέσω της ιστοσελίδας νοσοκοµείου ή Κέντρου Υγείας: 3%

• Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών µέσω δηµοπρασιών π.χ. µέσω e-Bay: 2,8%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου